Viceprimar, SCOROBETE ION

SCOROBETE ION, Viceprimar

SCOROBETE ION
viceprimarul comunei General Berthelot

Studii: pădurar; Şcoală profesională; 
Formaţiunea politică: PNL

Viceprimar la al 5-lea mandat (vârsta: 60 de ani)

Şedinţe consiliul local


Nicio şedinţă programată pentru următoarea perioadă

>>> lista dispoziţii convocări şedinţe consiliul local
Proiecte de hotărâri în dezbatere publică


Niciun proiect de hotărâre în dezbatere publică azi
 
>>> registrul proiectelor de hotărâri
 
Anunţuri sau comunicate publicate recent pe prima pagină
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
În atenția agenților economici - Termenul de actualizare a obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN rev3
În perioada de implementare de 18 luni de la data de 25 martie 2025, în relația cu autoritățile și instituțiile publice, sunt recunoscute și acceptate atât versiunea revizuită a CAEN, cât și cea precedentă. De asemenea, ambele versiuni sunt recunoscute și acceptate și în relația cu alte persoane fizice sau juridice.

>>> www.onrc.ro
>>> Hotărârea Guvernului nr.284/20.03.2025
data: 31-03-2025   utilizator: 1
RABLA TRACTOARE 2025
Ghidul de finanțare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului național de tractoare şi maşini agricole autopropulsate a fost publicat în Monitorul Oficial prin Ordinul MMAP nr. 2499/06.11.2024 şi poate fi consultat pe site-ul AFM:

>>> ORDIN nr. 2.499 din 6 noiembrie 2024

informare - rabla tractoare 2025.pdf  (319,86 KB)  data: 28-03-2025   utilizator: 1  
Informare publică privind delimitarea sectiilor de vot pe raza UAT General Berthelot
SKM_C250i25032810420.pdf  (55,94 KB)  data: 28-03-2025   utilizator: 81  
VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE
VMI reprezintă un program de asistență socială, creat pentru a ajuta persoanele și familiile aflate în situații vulnerabile să depășească mai ușor obstacolele financiare pe care le întâmpină. VMI este un beneficiu prevăzut în Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune și are două componente.

Angajamentul-de-plata-pentru-situatiile-in-care-se-pot-constata-drepturi-acordate-necuvenit.pdf  (80,52 KB)  data: 26-03-2025   utilizator: 1  
Precizari_VMI.pdf  (202,43 KB)  data: 26-03-2025   utilizator: 1  
Afis.pdf  (167,89 KB)  data: 26-03-2025   utilizator: 1  
Legea_196.pdf  (476,73 KB)  data: 26-03-2025   utilizator: 1  
Cerere-declaratie-acordare-venit-minim-garantat-1-1.pdf  (832,65 KB)  data: 26-03-2025   utilizator: 1  
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” - cod SMIS - 156834
În luna octombrie 2022 a fost semnată decizia de finanțare nr. POAD/1064/1/4/156834, pentru proiectul „Acordarea de trusouri pentru nou-născuți”, cod SMIS 156834 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
 
Obiectivul general al proiectului a constat în reducerea riscului de abandon al nou-născuților proveniți din familii dezavantajate și creșterea calității vieții acestora prin acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuți, în acord cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 113/2022 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaților din Ucraina, precum și acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiții destinate retehnologizării IMM-urilor.
 
Obiectivul specific a constat în acordarea de sprijin material pe baza de tichete sociale pe suport electronic pentru categoriilor cele mai defavorizate de cupluri mama–nou-născut, grup țintă eligibil ce respectă prevederile Ordonanței nr. 113/2022. Reducerea numărului de nou-născuți abandonați din cauza precarității materiale. Facilitarea accesului la produse necesare cuplului mamă-nou-născut prin distribuirea de tichete sociale pe suport electronic pentru cuplul mamă-nou-născut.
 
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
 
Rezultatul obținut a constat în creșterea calității vieții cuplului mamă-nou-născut în sensul acordarii de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuți mamelor care au născut începand cu anul 2022, si care se află în dificultate ridicată din punct de vedere socio-economic. Sprijinul a fost utilizat de către 12,650 de beneficiari finali pentru a achiziționa, de la unitățile comerciale specializate, produse specifice îngrijirii acestora. Proiectul a contribuit la îmbunătățirea continuă a calității vieții persoanelor defavorizate și reducerea numărul de copii abandonați, proveniți din familii dezavantajate.
 
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 30.070.150,50 lei.
 
Valoare eligibilă nerambursabilă: 30.070.150,50 lei
 
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 10 octombrie 2022 – 31 decembrie 2023.

SKM_C250i25031214231.pdf  (77,09 KB)  data: 12-03-2025   utilizator: 81  
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020” - cod SMIS - 125284
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare nr. 77594/POAD/412/1/6/125284, pentru proiectul „Acordarea de pachete cu produse de igienă în cadrul POAD 2018-2020”, cod SMIS 125284 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
 
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții prin intensificarea sprijinului de care beneficiază persoanele dezavantajate/ marginalizate, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.
 
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui număr de 4,755,408 pachete cu produse de igienă în cadrul celor 4 distribuții în perioada 2018 – 2020. Completarea sprijinului oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1,188,852 persoane aparținând grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc.
În cadrul acestui proiect, produsele selecționate au contribuit la igiena personală și igiena locuinței, fiind adaptate persoanelor beneficiare (mulți beneficiari fiind copii).
Pachetul de igiena conținea următoarele produse și cantități:
- periuța de dinți (5 buc)
- pasta de dinți (300 ml)
- săpun lichid (500 ml)
- șampon copii (800 ml)
- șampon adulți (500 ml)
- detergent de rufe (2700 gr)
 
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
 
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 4,669,516 de pachete cu produse de igenă, în perioada 2018 - 2022, acordate în patru tranșe pentru beneficiarii finali. Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de munca, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc., unui numar de 1,188,852 beneficiari finali per tranșă în perioada 2018 - 2020.
 
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 166.146.346,88 lei.
 
Valoare eligibilă nerambursabilă: 141.224.394,88 lei
 
Valoarea cofinanțării buget de stat : 24.913.463,63 lei
 
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 martie 2022.
 

SKM_C250i25031214230.pdf  (105,76 KB)  data: 12-03-2025   utilizator: 81  
PREZENTARE PROIECT “ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021” - cod SMIS - 125099
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare 73456/05.10.2018, POAD/411/1/1/125099/ Deprivare alimentară, pentru proiectul „Acordarea de pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018 – 2021”, cod SMIS 125099 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
 
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții și reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea de pachete cu ajutoare alimentare, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.

 
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui nr. de 71.331.120 pachete alimentare în cadrul celor 6 distribuții în perioada 2018 - 2021. Completarea sprijinului alimentar oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1.188.852 persoane aparținând
grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări
culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc.
În cadrul acestui proiect hrana selectată a contribuit la alimentația persoanelor defavorizate aparținând grupului țintă, în conformitate cu prevederile art. 5 (13) din Regulamentul nr. 223/2014 (valori nutritive, asigurarea unei diete variate).
Pachetul cu ajutoare alimentare a conținut următoarele produse și cantități:
- ulei 4 l
- zahăr 2 kg
- făină 5 kg
- mălai 4 kg
- orez 4 kg
- paste 800 g
- conservă carne porc 900 g
- conservă carne vita 1500 g
- conservă pate de ficat 1000 g
- compot de fructe 1400 g
- gem dietetic 360 g
- gem 360 g
 
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
 
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 7.133.112 pachete cu produse alimentare, împărțite în 6 tranșe, a câte 2 tranșe pe an în perioada 2020-2023, pentru un număr de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă aparținând grupului țintă eligibil.
Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de muncă, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc., unui numar de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă în perioada 2018-2021. 
 
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de :  1.235.012.032,12 lei.
 
Valoare eligibilă nerambursabilă: 1.162.568.859,98 lei
 
Valoarea cofinanțării buget de stat : 174.385.328,97 lei
 
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 decembrie  2023.
 

SKM_C250i25031214220.pdf  (108,99 KB)  data: 12-03-2025   utilizator: 81  
PRIMĂRIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT ANUNȚĂ
ÎNCHIRIERE PRIN ATRIBUIRE DIRECTĂ A DISPONIBILULUI DE PAJIȘTE  AFLAT ÎN PROPRIETATEA COMUNEI  GENERAL BERTHELOT- JUDETUL HUNEDOARA.

Pentru închirierea prin atribuire directa a disponibilului de pajiște având categoria de folosință ,, pășune,, și ,,fâneață,,  aflat în proprietatea comunei  General Berthelot, situată pe raza UAT  General Berthelot respectiv pe raza UAT Râu de Mori, jud. Hunedoara, în număr de 5 loturi..
           Atribuirea directă a terenrilor cu categoria de folosință pășune, aflat în proprietatea comunei General Berthelot, va avea loc în data de 21.03.2025 ora 10:00 la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, Nr.30, jud. Hunedoara.  
Documentaţia de atribuire poate fi obținută, de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, sat General Berthelot,  nr.30, jud. Hunedoara.
Documentele solicitate conform caietului de sarcini vor fi depuse până în data de 18.03.2025 ora 15:00, la Primăria Comunei General Berthelot – registratură.
Informații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot,nr.30, jud. Hunedoara  – Compartimentul Registrul Agricol și Urbanism, telefon 0254770531.

 
Primar,
Huzoni Marina


Anunt-licitatie - pasune scarisoara 5 loturi.docx  (33,46 KB)  data: 03-03-2025   utilizator: 81  
PRIMĂRIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT ANUNȚĂ
ÎNCHIRIERE PRIN ATRIBUIRE DIRECTĂ A DISPONIBILULUI DE TEREN ARABIL AFLAT ÎN PROPRIETATEA COMUNEI  GENERAL BERTHELOT- JUDETUL HUNEDOARA.

Pentru închirierea prin atribuire directa a disponibilului de teren agricol categoria de folosință ,,arabil,,, aflat în proprietatea comunei  General Berthelot, situate în comuna General Berthelot, jud. Hunedoara, în număr de 15 loturi.
           Atribuirea directă a terenurilor cu categoria de folosință arabil, aflat în proprietatea comunei General Berthelot, va avea loc în data de 20.03.2025 ora 10:30 la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, Nr.30, jud. Hunedoara.  
Documentaţia de atribuire poate fi obținută, de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, sat General Berthelot,  nr.30, jud. Hunedoara.
Documentele solicitate conform caietului de sarcini vor fi depuse până în data de 18.03.2025 ora 15:00, la Primăria Comunei General Berthelot – registratură.
Informații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, nr.30, jud. Hunedoara  – Compartimentul Registrul Agricol și Urbanism, telefon 0254770531.
 
 
 
 
Primar,
Huzoni Marina


Anunt-licitatie - 15 Loturi.docx  (33,38 KB)  data: 03-03-2025   utilizator: 81  
Anunț de informare Publică
Stimați cetățeni,
Având în vedere că de la data de  03 martie 2025 până la 30 mai 2025 se desfășoară perioada de depunere a cererilor privind campania APIA 2025, rugăm toti cetățenii interesați să se deplaseze la Primăria comunei General Berthelot pentru eliberarea documentelor necesare.
data: 27-02-2025   utilizator: 81
A N U N Ţ P U B L I C
În conformitate cu prevederile art. 39 alin.(3) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, Primăria comunei General Berthelot, aduce la cunoștință publică următorul proiect de act normativ:
„Proiectul de hotărâre nr. 11/12/2025 privind adoptarea bugetului local de venituri si cheltuieli al comunei General Berthelot, pentru anul 2025”.

            Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate,, ,la sediul instituției, precum și la secretarul general al comunei General Berthelot.
Locuitorii unităţii administrativ-teritoriale pot depune propunerile, recomandările, contestațiile cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 07.03.2025 ora 12:00.
                În data de 12.03.2025 începând cu orele 10:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie.

lista investitii BUGET 2025.pdf  (160,57 KB)  data: 20-02-2025   utilizator: 81  
HOT- PROIECT 14 ADOPTARE BUGET 2025.pdf  (529,70 KB)  data: 20-02-2025   utilizator: 81  
anexa 2 cheltuieli buget 2025.pdf  (584,91 KB)  data: 20-02-2025   utilizator: 81  
anexa 1 venituri buget 2025.pdf  (690,79 KB)  data: 20-02-2025   utilizator: 81  
Anunt dezbatere
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
           ,,Proiectul de hotărâre nr. 11/15/2025privind aprobarea  programului anual al achizitiilor publice pentru anul 2025, la nivelul autorităţii contractante Comuna General Berthelot,,

             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției
www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și la Secretarul General al Comunei General Berthelot, unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act  normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 10.03.2025, ora 10:00.
                În data de 11.03.2024, începând cu orele 11:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2025.

HOT- PROIECT 15 proiect program anual investitii 2025.pdf  (592,73 KB)  data: 19-02-2025   utilizator: 81  
Comunicat de presă demarare proiect “ÎNFIINȚARE PARC FOTOVOLTAIC ÎN LOCALIATEA GENERAL BERTHELOT, JUDEȚUL HUNEDOARA ”
Proiectul „Înființare parc fotovoltaic în localitatea General Berthelot, județul Hunedoara”, cod SMIS 315312, finanțat prin Fondul de Modernizare este implementat de către UAT Comuna General Berthelot și are o valoare totală de 477.378,05 lei, din care valoarea maximă asigurată din Fondul de modernizare este până la 100% din cheltuielile eligibile, respectiv 299.939,30 lei, iar valoarea asigurată de beneficiar este de 177.438,75 lei.                                     
Fondul de modernizare este implementat la nivel național de către Ministerul Energiei în calitate de autoritate națională de implementare și gestionare. 
 
Perioada de implementare a proiectului este cuprinsă între data intrării în vigoare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2020/1001 de stabilire a unor norme detaliate de aplicare a Directivei 2003/87/CE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește funcționarea Fondului pentru modernizare, respectiv data de 30 iulie 2020 și data procesului verbal de recepție a punerii în funcțiune a investiției, în conformitate cu graficul de activități, dar nu mai târziu de data de 31.12.2026.
 
Obiectivul general al proiectului de investiție propus vizează valorificarea resurselor energetice regenerabile pentru producerea energiei „verzi”, pentru autoconsum, si reducerea globală a emisiilor de gaze cu efect de seră la nivelul UAT Comuna General Berthelot din județul Hunedoara.
Localizarea proiectului este în localitatea General Berthelot, județul Hunedoara, nr. cadastral 60034 conform cărții funciare nr. 60034.
 
Activitățile principale ale proiectului sunt:
·         Întocmirea documentației tehnice pentru depunerea cererii de finanțare
·         Managementul proiectului
·         Informare și publicitate
·         Realizarea investiției

Indicatori vizați de prezenta investiție sunt:
 
ü  Capacitate nou instalată de producere a energiei din surse regenerabile: 0,05 MW
ü  Factorul de capacitate al centralei: 14,00 %
ü  Reducerea gazelor cu efect de seră: scădere anuală estimată a gazelor cu efect de seră: 38,00 echivalent tone de CO2/an
ü  Producția totală de energie din surse regenerabile pentru perioada de referință: 1.250,00 MWh
ü  Producția medie de energie din surse regenerabile: 62,50 MWh/an

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:
ü  Asigurarea consumului propriu de energie electrică din surse regenerabile pe raza UAT-ului solicitant
ü  O documentație tehnică elaborată în conformitate cu legislația în vigoare pentru obiectivul de investiții
ü  Realizarea măsurilor de informare și publicitate asumate prin Planul atașat la Cererea de finanțare
ü  Un proiect elaborat în conformitate cu prevederile Ghidului Solicitantului pentru prezentul apel de proiecte, aprobat la finanțare și implementat în conformitate cu regulile programului de finanțare
ü  Un studiu de fezabilitate întocmit în conformitate cu prevederile ghidului solicitantului necesar depunerii cererii de finanțare

 

Date de contact beneficiar:
UAT COMUNA GENERAL BERTHELOT
Primar, MARINA HUZONI
Comuna GENERAL BERTHELOT,Strada Principală, nr.30
județul Hunedoara, România
 Telefon: 0748 206 468
E-mail: bethelot2004@yahoo.com

 
data: 17-02-2025   utilizator: 81
Anunt dezbatere
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
           ,,Proiectul de hotărâre nr. 11/13/2025privind aprobarea vânzării cu drept de preemțiune a imobilului - teren intravilan în suprafață de 336 mp, identificat prin CF nr. 64858 General Berthelot, tarla 4, parcela 7, ce aparține domeniului privat al comunei General Berthelot,,

             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției
www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și la Secretarul General al Comunei General Berthelot, unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act  normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 20.02.2025, ora 10:00.
                În data de 21.02.2024, începând cu orele 10:30 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2025.

HOT- PROIECT 13 vanzare teren intravilan cu drept de preemtiune.doc  (123,50 KB)  data: 03-02-2025   utilizator: 81  
Anexa la PHCL 13 - Raport de evaluare teren intravilan CF 64858.pdf  (1,29 MB)  data: 03-02-2025   utilizator: 81  
Anunt dezbatere
În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, Primăria comunei General Berthelot, supune dezbaterii publice următorul proiect de act normativ:
           ,,Proiectul de hotărâre nr. 11/12/2025privind aprobarea vânzării cu drept de preemțiune a imobilului - teren extravilan în suprafață de 1522 mp, identificat prin CF nr. 61524 General Berthelot, tarla 92, parcela 1095/18, ce aparține domeniului privat al comunei General Berthelot,,

             Expunerea de motive şi proiectul de hotărâre pot fi consultate pe site-ul instituției
www.primariaberthelot.ro – secțiunea ,,Anunțuri, comunicate – Dezbateri Publice,, precum și la Secretarul General al Comunei General Berthelot, unde pot fi depuse şi eventualele sugestii şi recomandări.
 Cei interesaţi îşi pot depune propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de act  normativ supus dezbaterii publice la Secretarul General al Comunei General Berthelot sau prin email, la adresa de email berthelot2004@yahoo.com până la data de 20.02.2025, ora 10:00.
                În data de 21.02.2024, începând cu orele 10:00 va avea loc dezbaterea publică a proiectului de act normativ în sala de şedinţe a Consiliului local, definitivându-se versiunea finală a actului normativ, ce va fi supus aprobării Consiliului local al comunei General Berthelot în şedinţa ordinară care va avea loc în luna martie 2025.

HOT- PROIECT 12 vanzare teren extravilan cu drept de preemtiune.doc  (123,00 KB)  data: 03-02-2025   utilizator: 81  
Anexa la PHCL 12 - Raport de evaluare teren extravilan CF 61524.pdf  (1,35 MB)  data: 03-02-2025   utilizator: 81  
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate