Secretar general al comunei, BOBARIU SORIN DANIEL



Şedinţe publice


Nicio şedinţă programată pentru următoarea perioadă

>>> lista dispoziţii convocări şedinţe publice
Proiecte de hotărâri în dezbatere publică

11-10-2024 user:81
09-10-2024 user:81
07-10-2024 user:81
01-10-2024 user:81
01-10-2024 user:81
27-09-2024 user:81
23-09-2024 user:81
 
>>> registrul proiectelor de hotărâri
 
Anunţuri sau comunicate publicate recent pe prima pagină
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
ANUNȚ de promovare în treapta profesionala imediat superioara celei detinute
În conformitate cu prevederile art. 554 alin.(1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare și ale Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, PRIMĂRIA COMUNEI GENERAL BERTHELOT, județul HUNEDOARA, organizează examen de promovare în treapta profesională imediat superioara, pentru următoarea funcție contractuală de execuție:
 
 
 | Nr.crt. | Funcția contractuală | Treapta profesională deținută | Denumirea compartimentului | Treapta profesională după promovare
| 1 | Muncitor calificat | 3 | Compartimentul administrarea domeniului public și privat | 2
 
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS/EXAMEN:
     Pentru a participa la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute, personalul contractual trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
  • să aibă o vechime de 3 ani în gradul profesional deţinut;
  • să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale de cel puţin două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate.
 
CONDIȚII DE DESFĂȘURARE A EXAMENULUI/CONCURSULUI:
     Examenul de promovare în treapta imediat superioară celei deţinute va consta în susținerea unei probe scrise și a unui interviu.
     Concursul/examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut se organizează  în data de 09 decembrie 2024, ora 10:00  la sediul Primăriei comunei General Berthelot, loc. General Berthelot, nr. 30, jud. Hunedoara.
     Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
     Înscrierea la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute se va face în perioada  18 noiembrie 2024 – 03 decembrie 2024, la sediul Primăriei comunei General Berthelot.

     Selecția dosarelor de înscriere va avea loc în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor la sediul Primăriei comunei General Berthelot.
     Pentru înscrierea la examenul de promovare în treapta imediat superioră celei deţinute,  personalul contractual care îndeplinește condiţiile de participare la acest examen, vor depune la compartimentul financiar contabil și resurse umane dosarul de concurs care conține următoarele documente:
 
·         cererea de înscriere;
·         adeverinţe eliberate de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
·         copii ale rapoartelor de evaluare a performanţelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.
 
 
Bibliografia și tematică
1.      Legea nr. 64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, 
         instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicată, cu tematica             Cap. I,  Cap. III,  Cap. IV, Cap. V și Cap. VI;
2.      Ordinul nr. 1007/  2010 pentru aprobarea prescripţiilor tehnice PT A1 - 2010 "Aparate de                  încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale < 400 kW", PT             C2 - 2010 "Arzătoare cu combustibili gazoşi şi lichizi" şi PT C11 - 2010 "Sisteme de                         automatizare aferente centralelor termice şi instalaţii de ardere aferente cazanelor", cu                   tematică integrală;
3.      Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/ 2002 privind circulația pe drumurile publice, cu 
            modificările și completările ulterioare, cu tematică integrală;
4.      Hotărârea Guvernului nr. 1391/ 2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a
         Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice,     
         cu tematică integrală.
5.      Legea nr. 319/ 2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu tematica Cap. II, CAP. IV,
         CAP. VI;


Primar,
Huzoni Marina
data: 15-11-2024   utilizator: 81
Anunț vânzare prin licitatie publica cu strigare
Vânzarea prin licitaței publică deschisă cu strigare, a bunului mijloc fix – autoturism Volkswagen Bora, având nr. de înmatriculare HD-09-PGB, bun ce poate fi vazut la sediul Primăriei comunei General Berthelot.
            Vânzarea, prin licitație publică deschisă cu strigare, a bunului mijloc fix – autoturism Volkswagen Bora, va avea loc în data de 06.12.2024 ora 10:00 la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, Nr. 30, jud. Hunedoara. În caz de readjudecare, anunțul privind licitația va fi publicat în cel mai scut timp posibil. 
Prețul  minim de pornire la licitația publică deschisă cu strigare, pentru bunul mijloc fix 

menționat mai sus, este de 2968 lei, TVA inclus.

            Cota de cheltuieli de participare la licitaţie este de 50 lei.

            Caietul de sarcini, privind condițiile de participare poate fi obtinut de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot, sat .General Berthelot,  nr. 30, jud. Hunedoara.
Documentele solicitate conform caietului de sarcini vor fi depuse până în data de 04.12.2024, ora 12:00  la Primăria Comunei General Berthelot – registratură.
Informații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Comunei General Berthelot,nr.30, jud. Hunedoara  – Compartimentul Achiziţii Publice și resurse umane, telefon 0254770531.
 
 
Primar,
Huzoni Marina

data: 14-11-2024   utilizator: 81
In conformitate cu prevederile OUG 57/2019 Vă aducem la cunostiinta Hot. de Validare/Invalidare a mandatelor consilierii locali ai comunei General Berthelot.
Hot- Instantă validări CL General Berthelot.pdfe  (469,07 KB)  data: 17-10-2024   utilizator: 81  
ANUNT privind OUG 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative a fost publicată în Monitorul
Cine beneficiază de facilitățile fiscale prevăzute în acest act normativ:

Prezentele măsuri se aplică pentru toate categoriile de debitori, cum ar fi persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, persoane fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii liberale, unități administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului București ori instituții publice.

Ce se înțelege prin „obligații restante la 31 august 2024”?

În sensul prezentelor măsuri, prin obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv se înțelege:

1.    obligații bugetare pentru care s-a împlinit scadența sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv;

2.    diferențele de obligații bugetare principale stabilite prin decizii de impunere comunicate până la data de 31 august 2024 inclusiv, chiar dacă pentru acestea nu s-a împlinit termenul de plată prevăzut la art. 156 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, precum și diferențele de obligații bugetare principale aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024 inclusiv, stabilite de organul fiscal central prin decizie de impunere emisă și comunicată până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, ca urmare a unui control fiscal;

3.    obligațiile bugetare principale aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024 inclusiv, stabilite prin decizie de impunere emisă din oficiu de organul fiscal sau prin declarație de impunere depusă cu întârziere de către contribuabil, în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv;

4.    alte obligații de plată individualizate în titluri executorii emise potrivit legii și existente în evidența organului fiscal în vederea recuperării la data de 31 august 2024 inclusiv, precum și obligațiile bugetare principale stabilite de alte organe decât organele fiscale, aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024, transmise spre recuperare organelor fiscale în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv.
Nu sunt considerate obligații de plată restante la data de 31 august 2024, inclusiv:

1.    obligațiile bugetare pentru care s-au acordat și sunt în derulare înlesniri la plată, potrivit legii, la data de 31 august 2024 inclusiv;

2.    obligațiile de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată în condițiile legii la data de 31 august 2024 inclusiv.
Sunt considerate restante la data de 31 august 2024, inclusiv, și obligațiile de plată care, la această dată, se află în oricare dintre situațiile prevăzute la pct. a și b (înlesniri la plată și executare suspendată), iar ulterior acestei date, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, înlesnirea la plată își pierde valabilitatea sau, după caz, încetează suspendarea executării actului administrativ fiscal.

I. Măsura de anulare a obligațiilor fiscale accesorii:

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

1.    toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal central, se sting prin orice modalitate prevăzută in CPF, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    sunt stinse prin orice modalitate, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de organul fiscal central cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

3.    debitorul să aibă depuse toate declarațiile fiscale, potrivit vectorului fiscal, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv. Această condiție se consideră îndeplinită și în cazul în care, pentru perioadele în care nu s-au depus declarații fiscale, obligațiile fiscale au fost stabilite, prin decizie, de către organul fiscal central;

4.    debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la lit. a)—c), până la data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, sub sancțiunea decăderii.
Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente diferențelor de obligații bugetare principale declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024, inclusiv, administrate de organul fiscal, se anulează dacă sunt îndeplinite anumite condiții.

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024, inclusiv, și stinse până la această dată se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ și în mod corespunzător anumite condiții.

Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile aferente obligațiilor bugetare principale administrate de organul fiscal central cu scadențe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv și individualizate în decizii de impunere emise ca urmare a unui control fiscal în derulare la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ anumite condiții.

Cum se poate beneficia de anularea accesoriilor:

Debitorii care intenționează să beneficieze de anularea obligațiilor bugetare accesorii pot notifica organul fiscal cu privire la intenția lor, până cel mai târziu la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor și nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 sub sancțiunea decăderii.

Cererea de anulare a accesoriilor depusă de contribuabili în condițiile prezentei ordonanțe de urgență se soluționează prin decizie de anulare a accesoriilor sau, după caz, decizie de respingere a cererii de anulare a accesoriilor.

II. Anularea accesoriilor pentru debitorii care beneficiază de eșalonarea la plată:

Debitorii care la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență beneficiază de eșalonarea la plată a obligațiilor fiscale, precum și cei care obțin eșalonarea în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, pot beneficia de anularea dobânzilor, penalităților și tuturor accesoriilor în condițiile prevăzute mai sus.

Debitorii care la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență beneficiază de eșalonarea la plată a obligațiilor, precum și cei care obțin eșalonarea în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, pot beneficia, în baza cererii de anulare a dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor, depuse până la data de 25 noiembrie 2024, inclusiv, de anularea dobânzilor, penalităților și tuturor accesoriilor dacă eșalonarea la plată se finalizează până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024.

În acest caz, accesoriile incluse în ratele de eșalonare cu termene de plată după data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, achitate odată cu plata ratei de eșalonare, se restituie potrivit dispozițiilor Legii nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.

De reținut:
Procedura de aplicare a prevederilor privind anularea accesoriilor se aprobă prin ordin al ministrului finanțelor, la propunerea președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cazul obligațiilor bugetare administrate de către organul fiscal central, în termen de maximum 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență.
III. Anularea accesoriilor în cazul obligațiilor datorate bugetelor locale

În cazul obligațiilor bugetare restante la data de 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetelor locale, procedura de anulare a accesoriilor se aplică de către unitățile administrativ-teritoriale, opțional, cu condiția ca aplicarea acestor prevederi să fie stabilită prin hotărâre a consiliului local.

IV. Anularea obligațiilor fiscale în cazul debitorilor persoane fizice

Debitorii, persoane fizice, care înregistrează obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv în cuantum mai mic de 5.000 lei, inclusiv, pot beneficia de:

1.    anularea unui procent de 50% din obligațiile bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, în situația în care acestea sunt stinse în procent de 50% până la data depunerii cererii de anulare, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    anularea dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, dacă este respectată condiția de la lit. a).
Debitorii, persoane fizice, care înregistrează obligații bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv în cuantum mai mare de 5.000 lei, pot beneficia de:

1.    anularea unui procent de 25% din obligațiile bugetare principale, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în situația în care acestea sunt stinse în procent de 75% până la data depunerii cererii de anulare, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;

2.    anularea dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31 august 2024, inclusiv, dacă este respectată condiția de la lit. a).
Debitorii pentru care au fost stinse, după data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, sumele reprezentând un procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligațiile bugetare restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum și dobânzile, penalitățile și toate accesoriile care pot fi anulate potrivit prevederilor de mai sus, acestea se restituie potrivit dispozițiilor Codului de procedura fiscala.

data: 15-10-2024   utilizator: 81
Hotarare de validare mandat Primar
Pr-vb-sedinta afisare hot- de validare Primar.doc  (43,00 KB)  data: 11-10-2024   utilizator: 81  
Hot- validare mandat primar.pdfe  (215,79 KB)  data: 11-10-2024   utilizator: 81  
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate